VIDEO RAMAS MERAMAS BANGLA DALAM KOMUTER!



Video ini telah dirakam ketika salah seorang penumpang terperasaan perlakuan ramas meramas seorang bangla kepada kekasih atau isterinya.identiti tidak diketahui tapi yang pastinya bangla tersebut sedang meramas buah dada awek tersebut.

Menurut sumber,bukan setakat ramas meramas buah dada tetapi selepas itu aksi cium mencium serta ramaba bahagian kemaluan juga turut berlaku namun perakam tidak sempat merakam perlakuan bangla dan kekasihnya itu.

Ada sumber yang mengatakan lelaki itu adalah berbangsa bangla dan manakala awek itu pula berbangsa filipin.

Sebenarnya tidak salah perlakuan mereka ini dan agak biasa tidak kira mereka ini suami isteri ke atau pasangan kekasih.tapi kena agak-agak lahkan.ditempat awam tu dalam komuter pula tu.is..
is..is.. perlakuan mereka ini boleh merangsangkan anak mudah kita.dan dengan itu perkara yang tak diingini pasti akan bakal berlaku.

Harap-harap pihak berkenaan dapat mengetatkan lagi security di setiap stesen dan di dalam komuter sekali.agar perkara sumbang ini tidak berlaku di depan-depan mata para umum apa lagi anak muda yang baru nak naik matang.kompom terasang bila tengok…

0 comments: